Sunday, April 8, 2012

#13 mAlaM .... BinTAng berSInar ....


ALHAMDULILLAH ...
masih bernafas rupanya diri nie ...
tadi sempat menghayati bintang2 di langit ...
teNAng .. daMAi ..
nak ambil gambar ..
tapi kamera handpone x cantik sgt ...
kamera dslr xdapat lagik ..nnt keja la baru d beli ..
simpan angan2 kosong dlu ..
mak kata "malaikat tulis" ...

asyik2 menatap indahnya kebesaran ALLAH malam nie ...
teringt pula zaman2 kanak2 dlu ..lagu "TWINKLE2 LITTLE STAR" 
tersenyum sendiri ... 
walau hati tika ini sedang PAHIT ..
senyuman ku mampu menenangkan ku ..
My heart now like a star when I'm feel that but I can't describe it just ALLAH knows it!! =_= >
insya'ALLAH ..


sekarang nie tetiba jak pandai nak lakar2 puisi .. 
hurmmm ..
napa agaknya yaaa??? 
< mood thingking >
MUNGKINKAHHH???
arrrhhgggghhhh ... xnak pikir lagik ... =_=

nie hasil karya yang xla cukup indah ...
TAPI ..
bolehla org ckp ...

MOGA SHABAT2 SUKA eeyyyyy ^^ 

Jika aku memberimu sebutir bintang jangan kau balas dengan memberiku bintang juga.. 
TAPI ...
sebarkanlah bintangmu diluasnya alam semesta agar dapat menjadi petunjuk walau sebutir ...
moga kan menerangi gelapnya malam... 
Andai aku tak dapat menjadi pelita malammu,
cukuplah aku menjadi kunang-kunang agar malammu terang. 
Saat ini kau dan aku di sini. 
Esok,entah siapa yang akan berkelana. .. 
Menyusuri dan melanjutkan takdir sendiri ... Maka setiap detik aku ingin kita mengisinya dengan erti.
< saja bwat background hitam ..tulisan kuning .. ala2 bintang d langit gitue .. >

ISK ...ISK ...ISK ... 
penuh makna sebenarnya lakaran2 .. bait2 kata nie bagi diri nie .. 
TAPI .. 
biarla xda yg memahaminya kecuali DIA ..
tempat segala resah ku curahkan ... hanya DIA tika ini ..
TERIMA KASH YA ALLAH ..
terlalu tinggi pengharapan dan pergantungan ku kali nie .. 
moga ia berkekalan xsaja pada saat ini ...
=_=


SENYUM laaa ... walau SEPAHIT mana pun ingin tertelan ... (^______^)v

biNTang puN TERSENYUM .. aku?? PASTI boleh jugak ... ^^

Assalamualaikum ^^ syukran kerana sudi berkunjung ke blog saya .. semoga perkongsian dalam blog ini dapat memberi mafaat kepada sahabat2 semua .. ShaRE is CAring ..insya'ALLAH .. sama2 kita sebarkan ILMU yang bermanfaat kepada semua sahabt2 kita ^^ uKHuwahFIllah abADAn abaDA .. AIsYAh YUsRa ^^..

No comments:

Post a Comment