Sunday, October 28, 2012

UKHUWAH ... (^_^)

Alhamdulillah ... segala puji hanya pada ALLAH ..
terasa gembira melihat ukhuwah apabila ukhuwah itu terjalin hanya kerana ALLAH ..

SUNGGUH ..aq cemburu melihat shbt yg berjya bertemu dgn shbt seperti itu..
bersahabat dengnnya mampu membawa aku menjadi lebih baik .. sentiasa mengingati ALLAH..
dan yang penting mengajak aq ke arah kebaikan .. tidak meninggalkan aku tercari2 sinaran yang aku perlukan untk kebaikan d masa akan dtang ..


di mana agaknya kan ku temukan seorang sahabat yg benar2 bersahabat dengan ku..
susah dan senang.. suka dan duka...
hanya mampu berharap ...
satu hari nnt ..

selalu TERDENGAR ... 

Mencari kawan yang sentiasa berada disisi Kita, Hanya Ada 1 dalam sejuta. Bagi telah temui itu, hargailah dengan Sebaiknya. 


sehingga sedemikian perumpamaan utk memperoleh shabt yg sejati .. xmudah... memang terlalu ramai yg akan mengaku kita KAWAN .. tapi... KAWAN yg seperti mana d maksudkan??

KAWAN >>> hanya zaman sekolah rendah ??
KAWAN >>> hanya zaman sekolah menengah ??
KAWAN >>> hanya zaman universit ??

ATAU ... KAWAN hanya sekadar KAWAN .. 

UKHUWAH yg terjalin hanya utk satu sesi .. untuk satu jangka masa ...

(-_-) saya xmau bersahabat macm tue .. sekali bersahabat .. selamanya terjalin .. hingga ke syurga ..

FRIENDS UNTIL JANNAH .. 

insya'ALLAH .. pengharapan yg besar untuk sebuah ikatan persahabatan .. xmudah.. tapi x mustahil .. insya'ALLAH


pesanan saya >>
sayangilah persahabatan .. kerana disitu ada KASIH SAYANG .. (^__^)




Assalamualaikum ^^ syukran kerana sudi berkunjung ke blog saya .. semoga perkongsian dalam blog ini dapat memberi mafaat kepada sahabat2 semua .. ShaRE is CAring ..insya'ALLAH .. sama2 kita sebarkan ILMU yang bermanfaat kepada semua sahabt2 kita ^^ uKHuwahFIllah abADAn abaDA .. AIsYAh YUsRa ^^..

No comments:

Post a Comment