Friday, October 26, 2012

aKU tERIma NIKAHnya ...






"AKU TERIMA NIKAHNYA"
inilah ... inilah bakal yg akan kau lafazkan satu hari nnt ...
bukan sekadar suatu lafaz ..
NAMUN .. ia lebih dari itu ..
di mana ia merupakan satu urusan yg sgt penting diantara kau dan wali ku ..

Yang di nyatakan sebagai Akad
Yang di sahkan oleh saksi yang Menyaksikan
Yang telah dipersetujui sebagai Nikah.

Maka waktu itu .. AKU TELAH MENJADI MILIKMU ...
Segala tentang ku .. kau perlu jaga .. tanggungjawab berpindah bahu kepada mu ..
tidak lagi kepada keluarga ku ..
Moga dirimu tabah meminpin ku suatu ari nnt..

ini la satu kalimah yg di nant2 kan..
BILA KAH agaknya ..
aku masih menanti detik dan waktu itu ..

YA ALLAH .. Engkau permudahkan lah semua urusan kami ..
sesungguhnya Ya ALLAH ..
aku ingin mendirikan 'masjid' yang indah ..
yang sentiasa dlm redhaMU.. sentiasa dalam keberkatanMU ..

berikanlah ketabahan kepadaku dlm menghadapi semua ujian yg Kau beri kepadaku..
di dalam menuju HARI itu..

AMIN YA ALLAH ..


jom BACA buku nie ...
sangt2 bermanfaat ..

Like people said,
“Better Late Than Never..”

P/S >>> Bila saja seorang mengatakan "apakah kau bersedia menjadi yang halal untukku dengan nama ALLAH?" ketahuilah saat itu ALLAH telah menitipkan jodoh dan cinta buatmu.Wahai Muslimah,hatimu lembut dalam menyayangi dan jadikanlah kasih sayangmu itu untuk orang yang layak menerima kasih sayangmu...

AKU SETIA MENANTI WAKTU ITU ...


juST for yOU >> SYAMSURAHMAN BIN MUSTAFA


Assalamualaikum ^^ syukran kerana sudi berkunjung ke blog saya .. semoga perkongsian dalam blog ini dapat memberi mafaat kepada sahabat2 semua .. ShaRE is CAring ..insya'ALLAH .. sama2 kita sebarkan ILMU yang bermanfaat kepada semua sahabt2 kita ^^ uKHuwahFIllah abADAn abaDA .. AIsYAh YUsRa ^^..

No comments:

Post a Comment